Dovenlars, Skvatmikkel, Sjuskedorte og Forsigtigper bliver diskuteret flittigt undervejs.

Frederiksborg amts avis den 6, april 2019

For 18. gang er der i år revy i GrønnegadeCentret, og prøverne er i fuld gang. Men denne gang har forberedelserne været præget af udfordringer, som ikke plejer at være der.

- Vi plejer at være otte, og nu er vi fem skuespillere. Tre er faldet fra her for nyligt af forskellige årsager. Det er en lille hård kerne, der er tilbage nu. Vi har måtte klemme ballerne sammen og lære rigtig meget nyt på et sent tidspunkt. Men det har været vigtigt for os at lave en revy, som også er værd at se, siger formand for revyforeningen, Lilli Hauberg.

- Det har givet os et kanon sammenhold, indskyder Gerda Møller Pedersen, der igen i år er at finde på scenen som revyskuespiller.

Ifølge instruktør Christina Kühnel, der to gange tidligere har instrueret centerrevyen, er der blevet taget 4-5 numre ud, mens andre tekster er blevet skevet om i al hast.

En aflysning har aldrig været på tale.

- Det er meget svært at lukke ned et år og så åbne op igen året efter. Det er om at gribe bolden, når den er der. Så er det bedre bare at give den en skalle, siger Lilli Hauberg, der gerne ser flere frivillige melde sig til revyen næste år.

Udover Gerne Møller Pedersen og Lilli Hauberg står også Anna Sofie Morell på scenen. De tre får selskab af de to debutanter, Grete Holmer og Peter Skovmand.

Alle er velkomne til forestillingerne. Revyen spiller i Grønnegadecentret, Grønnegade 15, søndag den 14. april klokken 12.30. Der serveres en let anretning og vin, og i pausen er der kaffe og kage. Billetter koster 160 kroner. Mandag den 15. april og tirsdag den 16. april spiller revyen klokken 18.30. Der serveres en revybuffet samt kaffe og kage i pausen. Billetter ekslusiv drikkevarer koster 235 kroner.

Som noget nyt kan man købe billetter til 80 kroner til forestillingen den 16. april klokken 20 samt kaffe og kage i pausen.

Billetter kan købes i GrønnegadeCentrets reception eller via Centerrevyens hjemmeside indtil mandag den 8. april. Fra tirsdag den 9. april til og med fredag den 12. april klan man købe billetter i Grønnegadecentret til revy samt kaffe og kage den 16. april.

Gå til toppen
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com